Cztery domowe ćwiczenia na kolana

Cierpisz na bóle stawów i kolan i szukasz ćwiczeń, które pomogą Ci je zwalczyć? Mamy dla Ciebie listę czterech zupełnie prostych opcji na wykonywanie takich ćwiczeń w domu. Sprawdź, zastosuj i pożegnaj ból kolan! To wzmocni twoje stawy kolanowe.

4 ćwiczenia na kolana

Pierwsze: Napinanie mięśni uda w pozycji leżącej i na wyprostowanych nogach. Palce kierujemy w stronę sufitu i napinamy.

Drugie: Ściskanie poduszki w pozycji leżącej. Poduchę umieszczamy pod kolanami, a później napieramy nimi na nią.

Trzecie: Ćwiczenia przy ścianie. Wysuwamy lewą stopę do przodu, prawą do tyłu i opieramy się o ścianę na odległość wyciągnięcia ręki. Uginamy kolano i rozciągamy prawą łydkę, a później zmiana.

Czwarte: Naciąganie w głębokim wykroku do przodu – tak by prawe kolano znalazło się nad prawą kostką, a lewe i kostka opierały się na podłodze. Odczekanie i zmiana nogi.
Unoszenie wyprostowanej nogi w pozycji leżenia na plecach. W momencie uniesienia nogi palce kierujemy ku sufitowi i wytrzymuję chwilę w tej pozycji

Ból kolan jest jednym z najbardziej nieznośnych, dlatego ćwicz i nie pozwól żeby się powiększył!

(Visited 70 times, 1 visits today)